دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

SMS عاشقانه

 

  مشترک گرامی! بدلیل بدهی قبلی، هر جا گیرت بیارم...  

  می بوسمت!  

                  برای دیدن SMSهای عاشقانه 

                                        لطفا ادامه را کلیک کنید! 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:کدومو دوست داری برات بفرستم؟
قل(ب)م
ر(و)حم
ج(س)مم
یا حروف داخل پرانتزو؟

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:از قلبم سوال کردم عزیزت کیه؟
بفرست ببین کجا می ره.
اس ام اس گفت

نقل شده توسط (حبیب الله)>:گفتم از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟
گفت: از دوست همین بس که ز ما یاد کند.

نقل شده توسط (حبیب الله)>:درمیان کوچه ها امشب صدایت می کنم
نیستی ای گل ولی هر شب دعایت می کنم



نقل شده توسط (حبیب الله)>:هیچ می دونستی هربار که تو پلک می زنی من نفس می کشم؟
پس مواظب باش به کسی خیره نشی که من خفه می شم!

نقل شده توسط (حبیب الله)>:*140*DoosetDaram#ok
اینم شارژ رفاقتمون
بریز تو قلبت، وقتی شارژ شد خبرم کن! 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:سلام، امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...
شرمنده، دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست! 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:سلام، موبایلم حالش بده، نورش کم شده، شارژ نداره، کلیدهاش کار نمی کنه، رنگش پریده، می دونی چرا؟
آخه (
inbox) اش هوای توکرده.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:اگه گفتی امروز چه روزیه؟
...
بگو دیگه
...
زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده! 

 

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:سه تا فرشته مهربون تو دنیا هست، اولیش به کبوترهای عاشق دونه می ده، دومیش به آدمای عاشق کمک می کنه، و سومیش که من عاشقشم داره این اس ام اس  رومی خونه!  

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:مى دونى بهترین واحد پول دنیا چیه؟ تومن!
آخه هم تو
" توشى و هم من! 

 

 نقل شده توسط (حبیب الله)>:قار قار خبر دار، دلم شده بی قرار
دلمو نبر این جوری، دوست دارم بدجوری! 

 

 نقل شده توسط (حبیب الله)>:هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:دوستت دارم نه به آن خاطر که دوستم بدارى، بلکه به آن خاطر که لایق دوست داشتنى.

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی تو بودن را هرگز باور ندارم.

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیتهای ظاهریت...

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریایی ات کنم تا بدانی دلتنگتم؟

نقل شده توسط (حبیب الله)>:قبر واقعی ما در خاک نیست... بلکه در قلب دوستانی است که فراموشمان نمی کنند.



نقل شده توسط (حبیب الله)>:می دونی آدما بین " الف " تا " ی " قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات می میرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت می شوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:آدما سرشون روبالا می کنن تا ماه رو ببینن ولی نمی دونن ماه سرشو پایین کرده داره اس ام اس می خونه!


نقل شده توسط (حبیب الله)>:عشق نمی پرسه اهل کجایی، فقط می گه تو قلب من زندگی می کنی. عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط می گه همیشه با من هستی. عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط می گه: دوستت دارم.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:همیشه برای کسی بخند که می دونی به خاطر تو شاد می شه... واسه کسی گریه کن که می دونی وقتی غصه داری و اشک می ریزی برات اشک می ریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشق کسی باش که دوستت بداره!


نقل شده توسط (حبیب الله)>:معلم گفت: عشق چند بخشه؟ یه بار دستم رو از بالا تا پایین آوردم و با خوشحالی گفتم: یک بخش! ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه: 1- عطش دیدن تو 2- شوق با تو بودن 3- اندوه بی تو بودن.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:دیشب فرشته اى آمد به خوابم و دو دستش را به سوى من دراز کرد و گفت گل یا پوچ؟ گفتم گل. دستش را باز کرد و تو را به من هدیه داد.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:میگن آخر معرفت اون قدر دوره که عمر آدم کفاف نمی ده که بهش برسه. اما یه اس ام اس فرستادم واسه اونى که آخر جاده معرفت ایستاده.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:بی هیچ بهانه ای تو را به خاطر می آورم، شاید دوست داشتن همین باشد...


نقل شده توسط (حبیب الله)>:دنیا سه پیچ داره: تولد و رفاقت و مرگ. سر پیچ دوم دیدمت، تا پیچ اخر باهاتم.


نقل شده توسط (حبیب الله)>:دوست مثل بالشته. وقتی ناراحتی روش گریه کن، تو خستگی هات بهش تکیه کن، از خوشحالی بغلش کن، تو بیماریت سرت رو بذار روش.            .........( بالشتم رفیق!)


نقل شده توسط (حبیب الله)>:این اس ام اس تقدیم به خوبی که سخت به شطرنج زندگی مشغوله و نمی دونه که من مات رفاقتش هستم!


نقل شده توسط (حبیب الله)>:دنبال نگاهها نرو چون می تونن گولت بزنن. دنبال دارایی نرو چون که افول می کنه . دنبال کسی باش که باعث بشه لبخند بزنی چون با لبخند می شه یه روز تیره را روشن کرد.   

نقل شده توسط (حبیب الله)>:وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن. اما گفتن اجازه صاحبش لازمه. اجازه می دی؟   

نقل شده توسط (حبیب الله)>:زمانی تو را فراموش خواهم کرد که قلبم خاموش، نفسم قطع، روحم در آسمان و تنم زیر خاک باشد.  

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:تقدیم به کسی که عمرش وفاست، قلبش صفاست، چشمانش زیباست، رفاقتش بی همتاست.   

نقل شده توسط (حبیب الله)>:مسیج اورژانسی: همین الآن که داری این مسیج رو می خونی خودت رو ماچ کن. دلتنگت شدم!  

 

نقل شده توسط (حبیب الله)>:مهم نیست چند بهار در کنار هم زندگی کنیم باور کنید مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم ای کاش با خاطره ها زندگی نمی کردیم.   

نقل شده توسط (حبیب الله)>:دوستی مثل آب می مونه می تونی توی دستات قایمش کنی اما آخرش دستاتو باز می کنی می بینی نیست. قطره قطره چکه می کنه و بدون اینکه بفهمی می بینی دستت پر از خاطره هاست. 

  

نقل شده توسط (حبیب الله)>:چشماتو ببند
...
بستی؟
...
حالا باز کن
...
باز کردی؟
...
چقدر طول کشید؟
همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم!  

 

ادامه دارد البته با نظرات شماها  

 

تشکر  

 

دوست کوچک شما  

 

حبیب الله یا(رامین)

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد