دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

اس ام اس عشقی

 بنام که قلب را آفرید

«رأی شما قلب شما»

مجنون عشق پرست هستم از ولایت عشق شما کاندید مستقل قلب شما!!!

بنده به نسبت شوق که به قلب شما عاشق پرست داشتم،خواستم خود راکاندید بسازم.

امید است که قلب شما عاشق پرست ما را یاری کند،

شعارمن وفا به تک تک عاشق پرستان میباشد. 

شماره صندوق رأی دهی:»»»(دو چشمی که درانتظارشماست تا فراموش مان نکنید تا یک ولایتی از قلب شما عاشق داشته باشیم.)««««

 نشان انتخاباتی{»»»( بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar-20.com)یک قلب تنها که همیشه شما عاشق پرست را میخواهد}««««« 

   

نقل شده توسط حبیب الله :> 

از گندم پرسیدند عشق تو کیه ؟ از خجالت زرد شد، 

از گل پرسیدند؟ سرخ شد.

از یخ پرسیدند؟ آب شد.

 SMSاز من پرسیدند؟ با افتخار گفتم کسی که این 

را میخواند!!!!!


  نقل شده توسط حبیب الله :> 

خواستم اتوبوس بسازم ، اتو دارم ولی بوس ندارم ، یه بوس برام میفرستی؟!


برای دیدن ادامه  لطفاً ادامه مطلب را کلیک کنید!!!

نقل شده توسط حبیب الله :> 

زیباترین کلمه(عشق) است،جذاب ترین کلمه(آشنائی) است،پاک ترین کلمه(وجدان)است،تلخ ترین کلمه(جدایی) است،زشت ترین کلمه (خیانت) است،سخت ترین کلمه (تنهائی) است،بد ترین کلمه (بی وفایی) است،دروغ ترین کلمه (وعده) است.  

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

زندگی زیباست نه به زیبائی حقیقت،حقیقت تلخ است نه به تلخی انتظار،انتظارسخت است نه به سختی جدایی!!!!!! 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

یک نصیحت:»با خدا باش،یک خواهش:»مغرورنشو،یک راز:»همیشه دوستم داشته باش،یک شکایت:»دلم برات تنگ شده،یک حقیقت:»میخواهمت ببینمد،یک انتظار:».............................تا کی؟؟؟  

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

متأسم که درقلبم بند ماندی،کلیداش را گم کردم،تو باید همیشه درآن بمانی!!!!!!

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

می دانی یعنی چی؟BMW

ماشینه؟نه جانم!!یعنی

به خدا -B  

می میرم -M

واست-W

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

آوای باد انگار آوای خشک سالیست

باید که عشق ورزید، باید که مهربان بود


نقل شده توسط حبیب الله :> 

بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو 

الهی تا زمین دارد حرارت


نقل شده توسط حبیب الله :> @@ 


                             .        


                     .

چشمام شوق دیدنتو داشتن، فرستادمشون ببینندت.... 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

سردی نگاهتو بشکن ،

فاصله سزای ما نیست ،

با تو بودن آرزومه 

 

نقل شده توسط حبیب الله :>  

این جدائی حق ما نیست . . .  

اگه نیای، می ترکه، خونش می افته پای توبماند این رفاقت تا قیامت 
دنیا به این بزرگی، یک کوزه سفالیستزیرا که زنده ماندن، هر لحظه احتمالیست
یادها فراموش نخواهند شد، حتی به اجبار..و دوستی ها ماندنی اند، حتی با سکوت...

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

با سیم مژه هات یه عمره گیتار می زنم. 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

نازی که ز لبخند گل یاس هویداست

زیبائی عشق است که در چشم تو پیداست . . .


نقل شده توسط حبیب الله :> 

یک دنیا فدای هر چی دل مهربونه...

یک دل فدای هر کی اینو می خونه.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

یک شب از عمرم صفحاتی خواندم

چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم

همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود

همه تکرار تمنای تو بود . . .


نقل شده توسط حبیب الله :> 

ای دوست گلی به یادگار بفرست

گر لایق گل نیستم خار بفرست

از بهر خدا ، نه از بهر دلت

من پیامی داده ام تو جوابی بفرست !


نقل شده توسط حبیب الله :> 

موجم کردی که بی قرارت باشم

ابرم کردی که اشک بارت باشم

در سکوت گل جلوه نمودی تا من

چون خار همیشه در کنارت باشم . . .  

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

هر چه باشی نازنین ، ایام خارت میکند

هر چه باشی شیر دل دنیا شکارت میکند

هر چه باشی با لب خندان میان دیگران

عاقبت دست طبیعت اشک بارانت میکند . . .   

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید

ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟ 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

از دوری تو هم ؛ سوخت دلم هم جگرم!!!!(عزیزم) 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

سلام به عزیزی که وقتی می ره روی ترازو، معرفتش از خودش سنگین تره!


نقل شده توسط حبیب الله :> 

قلب آدما مثل قلکه... اگه سکه محبت کسی توش افتاد، نمی شه درش آورد مگر اینکه بشکنیش.  

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

قانون معرفت می گه: به قلب ما نزدیک است کسی که از چشمهای ما دور است.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

دومی ها... سومی ها... دیپلمه ها... دانشجویان... مهندسان... وکلا... پزشکان... هنرمندان ...

همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه ...


نقل شده توسط حبیب الله :> 

می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم.   

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

A,B,C,D,E,F,G,H, _ ,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z 

دنبال I نگرد!!چون فدای U شده!!!


نقل شده توسط حبیب الله :> 

عشق یعنی :

چون خورشید، تابیدن بر شب های دوست و چون برف ، ذوب شدن بر غم های دوست . . .


نقل شده توسط حبیب الله :> 

گر از این منزل ویران به سوی خانه روم / دگر آنجا که روم عاقل و فرزانه روم . . .

سخت ترین لحظه ی زندگی اون لحظه ای است که بدونی واسه کسی که دوستش داشتی یه تجربه بودی.  

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

بعضی ها میگن دنیا ارزش نداره مگه میشه دنیا که تورو داره بی ارزش باشه..


نقل شده توسط حبیب الله :> 

میدونی ( بنی ادم اعضای یکدیگرند یعنی چه؟


نقل شده توسط حبیب الله :> 

یه گل برات فرستادم اگه نرسید ببین تو چقدر گلی که روش نشده.  

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

تکرار همه چیز توی دنیا خسته کننده است؛ اما تو مثل نفسی، تکرارت تضمین زندگیست. 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

بهترین لحظه ، لحظه ایه که فکر می کنی فراموشت کردم ، بعد یه اس ام اس از طرف من برات میاد که نوشته می میرم برات.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

بزرگترین افسوس آدمی این است که می خواهد، اما نمی تواند. و به یاد می آورد روزی را که می توانست اما نخواست. 

 

نقل شده توسط حبیب الله :> 

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

ای کاش زندگی مثل "فوتبال" بود که خوشی را "پاس"، جدایی را "شوت"، بی وفایی را "خطا"، غم را "آفساید" و محبت را "گل" می کردیم. 


نقل شده توسط حبیب الله :> 

سلام گوگوری مگوری! سلام نون تنوری! سلام کتری و قوری! سلام پری وحوری! سلام پیرهن توری! تو که سنگ صبوری، کریستال وبلوری، فدات بشم چه جوری؟


نقل شده توسط حبیب الله :> 

برای ساختن باید ویران کرد، گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

کسی باش که عمری با تو بودن یک لحظه، و لحظه ای بی تو بودن یک عمر باشد.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

آن سوى ناکامیها همیشه "خدایى" هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست...


نقل شده توسط حبیب الله :> 

بهترین ایمان آن است که معتقد باشى هر جا که هستى خدا با توست.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

قشنگی شب به ستاره هاشه، قشنگی عشق به دوامشه، قشنگی تو 
به مرامته.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

پرنده ای که مقصودش کوچ است، به ویرانی لانه اش نمی اندیشد..


نقل شده توسط حبیب الله :> 

آسمون به دریا گفت: این بالا خیلی خوبه، می شه همه جا رو دید.

دریا گفت: این پایین از اون بالا بهتره، چون فقط تو رو می شه دید.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

شنیدی که دلم گفت بمان، ایست، نرو

به خدا وقت خداحافظی ات نیست نرو
نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست،


 نقل شده توسط حبیب الله :> 

به فصل هستى / به بلندی و پستى

به خدایی که می پرستى / به زمینى که نشستى

عزیز من تو هستى!


نقل شده توسط حبیب الله :> 

دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم!

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست.


نقل شده توسط حبیب الله :> 

نمی گم دلم اسیره

نمی گم پیش تو گیره
من می گم اگه نباشی

دلم از غصه می میره


نقل شده توسط حبیب الله :> 

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا

تا ببیند من نمردم، عشق توکشته مرا


نقل شده توسط حبیب الله :> 

همین است خطایم که تو را دارم دوست

بعد از این بیشتر از پیش خطا خواهم کرد


نقل شده توسط حبیب الله :> 

وقتی حضور سبز تو کمرنگ می شود

دست خودم که نیست، دلم تنگ می شود


نقل شده توسط حبیب الله :> 

در کویر سرد عشق، این سخن از من بگیر

مرگ تو مرگ من است، پس تمنا می کنم هرگز نمیر


نقل شده توسط حبیب الله :> 

سبد سبد شقایق / دلت پراز حقایق

خدا کند بخندد / دلت همه دقایق


نقل شده توسط حبیب الله :> 

عشق یعنی زندگی با یاد تو

با کلام دلنشین نام تو!!!


نقل شده توسط حبیب الله :> 

دل تو وقتی می گیره

دل من می خواد بمیره
حاضرم دلم فدات شه

تا که قلب تو نگیره


نقل شده توسط حبیب الله :> 

تیک تاک... تیک تاک... تیک تاک

__ . ' 12 ' .
_ 3 __\ _9
__ ' . 6 . '
با هر تیک به یادت می افتم و با هر تاک دلتنگت می شوم.


 نقل شده توسط حبیب الله :> 

اتل متل؛ یه گلدون فرستادم براتون

گل نداره ببخشید! می شه بشید گل اون؟ 
 
نقل شده توسط حبیب الله :>  

  با دوری خود دو گانه سوزم کردیاگه نگی دوستم دارى، من خودمو دار می زنم!   

 

(ادامه دارد اما با نظر نیک شما عزیزان  

ممنون!!!)

 
نظرات 4 + ارسال نظر

جهان ماهواره

وبساز 1389,06,25 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

علی یاسر 1389,10,21 ساعت 08:46 ب.ظ

واه واه واه
حبیب رامین گل
چی گپ است


اما مه یک مشوره دارم همرایت باز میگم برت

تشکر علی یاسر جان

وبلاگ حقوقی 1389,11,06 ساعت 11:09 ق.ظ

خواهش میکنم دوست عزیز .. اما من با شرمندگی باید بگم که خیلی وقته فقط وبلاگ های مربوط به حقوق رو لینک میکنم .. برای تو هم زبان آرزوی موفقیت دارم ... یا حق !

مشکل نیست دوست عزیز همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد