دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

سلام هستی من!!!!

سلام هستی من       

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره.

وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی.

وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه.

 وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته.

وقتی چشمات تهی از تصویرم شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش بهت لبخند میزنه. 

 

وقتی به انگشتات نگاه کردی به یاد بیار کسی رو که دستاش در ارزوی دستاته.

 وقتی شونه هات خسته شد به یاد بیار کسی رو که هق هق گریه اش اونها رو می لرزوند.   

وقتی که دلت گرفته شد به یاد بیار کسی رو که قلبش مملو ازعشق پاک تو است.

ای سراپا همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم

می دونی معبد و بتکده من میان ابروان قشنگ توست.

ارزوی من دیدار روی تو و نهایت امید من به دست اوردن توست

عشق یعنی چیست؟

از همه پرسیدن عشق چیست....؟؟؟؟ 

   

                 

                           از کودکی پرسیدن عشق چیست ؟ گفت........بازی  

 

                      از نوجوانی پرسیدن عشق چیست؟ گفت.......  کینه.

 

                      ازجوانی پرسیدن عشق چیست ؟ گفت .........   پول وثروت.   

 

                        از پیری  پرسیدن عشق چیست؟  گفت............   عمر   

                     ازگل پرسیدن عشق چیست ؟ گفت  .......از من خوشبوتر. 

 

                   از پروانه پرسیدن عشق چیست ؟گفت.......... از من زیباتر . 

 

                      از خورشید پرسیدن عشق چیست؟ گفت .......از من سوزانتر.  

 

                                ...   ودر آخر از خود عشق پرسیدن ..؟؟؟؟؟ 

 

                 ای عشق تو کیستی ؟؟گفت به خدا قسم نگاهی بیش نیستم.

زندگی درک همین اکنون است ..!!!

 زندگی

یعنی شوق

شوق و امید به این اصل که فردا شاید

بهترین روز همه عمر من و تو باشد

دل ما عاطفه باران شود از لطف کسی

آنکه دل منتظرش مانده دگر برگردد

روز ها مملو شادی و شب های قشنگ پر تقدس گردد...

                                         شادمانی در تک تک لحظه هایتان جاری باد

ادامه مطلب ...

SMS خنده دار

           اتل متل توتوله، حال گلم چه جوره؟
         این رو بخون یادم کن، لبخند بزن شادم کن


برای دیدن ادامه لطفاً

ادامه را کلیک کنید

ادامه مطلب ...

ورق درخواستی کاریابی

به اداره محترم دوست و محبت

                                                         السلام العلیکم و رحمته الله و برکاته

اینجانب عاشق کارمند اسبق دوست ومحبت!

بنده  به نسبت شوق و علاقه که به شما دارم میخواهم دریکی از شعبات قلب شما به حیث کارمند ایفای وظیفه نمایم

امیدوارم  امر تقرم را امضاء نمایئد.

                                            بااحترام: 

                                                                                     عاشق تنها

                                                        

مسافر

  

کاش هرگز نمی دیدمت تا امروز غم ندیدنت رابخورم ...

کاش لبخندهایت آنقدر زیبا نبودند که امروز آرزوی

دیدن یک لحظه فقط یک لحظه

از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم ...

کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد ...

تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند و اشک بریزند ...

کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم تا امروز با 

خود نگویم : " آخه او که میدونست چقدر دوستش دارم " 

بشنو گلم >(قسمت نشد!!)

تنهایم

  

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست
حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست
من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم
افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست

با خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،
بگویم از تو دلگیرم.
ولی باز تو را دیدم و گفتم:
بی تومی میرم

فرق

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست... 


ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است.

عشق

عشق

عشق فراموش کردنی نیست. بلکه بخشیدنی است . عشق گوش دادن نیست بلگه درک
کردن است . عشق دیدنی نیست بلکه احساس کردنی است . عشق جا زدن و کنار کشیدن
نیست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است