دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

دوستت دارم:::

عاشقانه و پندآمیز

صحبت

چند پند بزرگان در رابطه به طریقه صحبت کردن

نظرات 1 + ارسال نظر


سلام دوست من
امیدوارم خوبه خوب باشی
خوشحال میشم به وبم بیای انتقاد کنی
در ختم قران ماه مبارک رمضان شرکت می کنی؟خیلی ثواب داره اون هم تو ماه رمضان،دوست داشتی بیا ثبت نام کن
من وب هارو به صورت آفلاین می خونم
چند جمله واست می فرستم بهشون دقت کن
التماس دعا

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه ،اگه بلد نباشی همه میخوان یادت بدن همه میخوان شکستت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی

قال رسول الله (صلى الله علیه و آله):
من تلافیه آیة من القرآن کان له مثل اجر من ختم القرآن فى غیره من الشهور. (5)
ترجمه:
اگر کسى در این ماه یک آیه از قرآن تلاوت کند، ثوابش مثل کسى است که در غیر ماه رمضان یک ختم قرآن کرده است

حضرت محمد(ص):اگر از ترس خدا از چیزی در گذری،خداوند بهتر از آن را به تو خواهد داد

بهترین اعمال در شبها و روزهاى ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است. اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، ولى چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، از اجر و ثواب ویژه‏اى برخوردار است

به یک چیز همیشه تو زندگی متوجه باش به دوست زیرک
همیشه موفق باشی خیلی خوب طراحی کردی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد